| Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 2 (48) 2021 | 
| CONTENT | 
| Marcela Vîlcu | Lecția-proces de judecată ca alternativă a lecției clasice https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p6-14 | 6 | 
| Aliona Zgardan-Crudu, Aliona Coropceanu | Formarea culturii comunicării la lecțiile de limbă și literatură română în baza valorificării competenței de comunicare orală https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p15-24 | 15 | 
| Carmen Stanciu | Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31 | 25 | 
| Ionica-Luminița Stoenică | Condiții pedagogice ale dezvoltării echilibrului emoțional la elevii claselor primare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 | 32 | 
| Emanoil Remus Cazacu | Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48 | 38 | 
| Uliana Culea | Specificul colaborării familiale eficiente în relația soț-soție https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p49-61 | 49 | 
| Emanoil Remus Cazacu | Abordarea interdisciplinară a educației sociale și financiare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p62-66 | 62 | 
| Alexandra-Cristina Nicolescu | Factorii de stres pentru dansatorii specializați în dans clasic https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p67-73 | 67 | 
| Margareta Gheorghiţă | Relaţia performanţă şcolară-gândire-inteligenţă-învăţare https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p74-79 | 74 | 
| Uliana Culea | Arta gestionării conflictelor și crizelor familiale https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p80-89 | 80 | 
| Александр Витюк | Синтез техник игры на бас-гитаре в исполнительской практике (середина 1980-х годов – начало XXI века) https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p90-98 | 90 | 
| Костикова Наталья | Раннее фортепианное трио Златы Ткач (1961): к проблеме трактовки виолончельной партии https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p99-105 | 99 | 
| Nicolae Chicuș | Educația în spiritul valorilor naționale și universale din perspectiva dialogului pedagogic https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p106-110 | 106 | 
| Виолетта Богданова | Информационно-кибернетический подход к проектированию педагогического эксперимента https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p111-124 | 111 |