Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 2 (48) 2021 |
CONTENT |
Marcela Vîlcu |
Lecția-proces de judecată ca alternativă a lecției clasice
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p6-14 |
6 |
Aliona Zgardan-Crudu, Aliona Coropceanu |
Formarea culturii comunicării la lecțiile de limbă și literatură română în baza valorificării competenței de comunicare orală
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p15-24 |
15 |
Carmen Stanciu |
Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31 |
25 |
Ionica-Luminița Stoenică |
Condiții pedagogice ale dezvoltării echilibrului emoțional la elevii claselor primare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 |
32 |
Emanoil Remus Cazacu |
Studiu privind situația educației sociale și financiare din învățământul preuniversitar
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p38-48 |
38 |
Uliana Culea |
Specificul colaborării familiale eficiente în relația soț-soție
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p49-61 |
49 |
Emanoil Remus Cazacu |
Abordarea interdisciplinară a educației sociale și financiare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p62-66 |
62 |
Alexandra-Cristina Nicolescu |
Factorii de stres pentru dansatorii specializați în dans clasic
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p67-73 |
67 |
Margareta Gheorghiţă |
Relaţia performanţă şcolară-gândire-inteligenţă-învăţare
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p74-79 |
74 |
Uliana Culea |
Arta gestionării conflictelor și crizelor familiale
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p80-89 |
80 |
Александр Витюк |
Синтез техник игры на бас-гитаре в исполнительской практике (середина 1980-х годов – начало XXI века)
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p90-98 |
90 |
Костикова Наталья |
Раннее фортепианное трио Златы Ткач (1961): к проблеме трактовки виолончельной партии
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p99-105 |
99 |
Nicolae Chicuș |
Educația în spiritul valorilor naționale și universale din perspectiva dialogului pedagogic
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p106-110 |
106 |
Виолетта Богданова |
Информационно-кибернетический подход к проектированию педагогического эксперимента
https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p111-124 |
111 |